vineri, octombrie 09, 2009

Prajitura cu mere si budinca

m-am inspirat de pe vulpeabucatar

Ingrediente:

Merele

4 mere mari
2 linguri de zahar
scortisoara

Budinca

2 budinci de vanilie
700 ml lapte

Blat

4oua la temperatura camerei
4 linguri de faina
4 linguri de zahar
150 ml frisca pentru ornat

Mod de preparare:
Se spala si se curata merele de coaja si cotor. Se taie in felii subtiri si se aranjeaza in tava.

Peste mere se pun cele 2 linguri de zahar si scortisoara. Se dau la cuptor aproximativ 20 minute pana sunt aproape coapte.


Intre timp se face budinca.Cele 2 plicuri cu doar 700 ml lapte si 2-3 lg zahar.Se scoate cratita din cuptor si se pune budinca peste mere. Se lasa cateva minute.


Se separa cele 4 oua. Se bat albusurile spuma, se pune zaharul, se bat pana se intaresc iar.

Se adauga galbenusurile si faina. Se amesteca usor sa nu se lase. Se pune peste budinca.

Cand blatul e copt(facem testul cu scobitoarea)scoatem si lasam sa se raceasca bine,apoi rasturnam prajitura si ornam cu frisca.Se serveste a doua zi.
Asa arata fara frisca!


am razuit si un pic de ciocolata peste frisca!
si am facut si 3 trandafiri din sugus!









Print

5 comentarii:

dana spunea...

Foarte fain ti-a iesit...o s-o incerc si eu,mi-ai dat o idee pt weekend-ul asta...:)..Un premiu te asteapta la mine...Toate cele bune!

Alina spunea...

Cred ca este delicioasa prajitura...
Asa, nu am facut niciodata!
Arata foarte bine!

Prajitura cu mere spunea...

Excelenta prajitura, este preferata mea, nici prea dulce, nici prea acrisoara, am incercat-o si eu si mi-a iesit :)

Vio Dobre spunea...

Buna, astazi am incercat si eu reteta de prajitura cu mere si budinca. Mi-a iesit foarte buna, astept comentariile alor mei. Multumesc pentru retetele prezentate.

Culinar spunea...

Mie mi s-a facut pofta uitandu-ma pe blogul tau. Viziteaza-ma si pe mine. :)

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails