marți, februarie 16, 2010

Ciorba de cartofi

Ingrediente:
Cartofi
un morcov
o ceapa
2 lg paste steluta
bors maggi sau zeama de lamaie
leustean
o ling de maggi secretul gustului de legume
2 lg ulei masline
2 lg de pasta de ardei sau un ardei rosu crud
mod de preparare:
Morcovul si ceapa se curata si se taie(ceapa marunt si morcovul rondele).
Se pune la fiert,se lasa 10 minute apoi se adauga cartofi taiati in 4,se lasa sa fiarba si cand ,cartofi sunt fierti
 se adauga pasta de ardei,
 borsul si secretul gustului(dupa gust) si pastele steluta.
apoi se adauga leusteanul tocat marunt(eu am avut congelat),
 uleiul de masline
 si stingem focul...

pofta buna!
Print

4 comentarii:

alialexa2006 spunea...

buna....binevenita pe frigul asta....pupici

Anonim spunea...

Ani:Ce bine arata!

giovanna spunea...

mi-ai inspirat ultimul tort.
am facut referire al blogul tau in postarea mea.
duminica placuta

Mirela spunea...

O ciorbita buna bunuta,cred ca mi-e tare dor de o farfurie cu ciorba de cartofi acrita cu zeama de varza :D :D :D .

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails