luni, martie 21, 2011

Ciulama de ciuperci


Ingrediente:
500 gr ciuperci proaspete
3 catei usturoi
1 ceapa
sare
200 ml smantana
2 lg faina
200 ml apa
o legatura marar
o lingurita boia de ardei

Mod de preparare:

Curatim ciupercile si le taiem dupa plac,eu le laminez.
Tocam ceapa si o punem la calit in apa,adaugam ciupercile si lasam sa fiarba impreuna pana ce ciupercile s-au inmuiat.Adaugam usturoiul tocat.
Smantana,faina,sarea sau delikat,boia se omogeneaza si se adauga peste ciuperci.Lasam sa fiarba 2 minute adaugam mararul tocat si servim cu mamaliga.
Print

4 comentarii:

gratziela spunea...

Am si uitat de aceasta minunata mancare. Mi-ai facut pofta si cred ca saptamana aceasta voi gati si eu o ciulama de ciuperci!

Alice spunea...

yummy--voiincerca si eu

Alynusa spunea...

una din mancarurile mele preferate...
arata super!

MAMIA spunea...

GATESC CIUPERCI, DAR CIULAMA NU MA IMPAC CU FAINA FIARTA

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails