marți, octombrie 13, 2009

Valurile Dunarii


 Ingrediente:
5 oua
250gr. unt
250gr.zahar
3-4 linguri cacao
vanilie
300g faina
praf de copt
visine din compot
  crema instant de vanilie
glazura de ciocolata
 
Mod de preparare:
Zaharul + untul se amesteca pana se face o pasta,apoi pe rand se adauga oualele intregi(fara coaja:))).Apoi se adauga faina si praful de copt.
Aceasta compozitzie se imparte in doua.In una din ele se adauga cacao.
Compozitzia alba se pune in tava

apoi se aseaza si cea neagra si se face cateva dungi cu cutitul,furculita..etc


Se aseaza si visinele fara samburi si se da la cuptor pentru cca 40 min.


Se face crema si glazura de ciocolata dupa instrucciunile de pe plic si apoi se orneaza prajitura .Se pune mai intai crema apoi glazura.


Eu am insiropat blatul cu zeama de la compotul de visine.
Pofta buna.
Reteta preluata de pe reteteculinare..dar incercata de mine...
Print

4 comentarii:

gaby's blog spunea...

mmm,ce bine arata!

Ghiocel07 spunea...

O prajitura destul de simpla si deosebit de aspectuoasa. Merita incercata.

Sydonia spunea...

Multumesc Denysa, si eu te-am adauga in blogroll, o zi minunata.
Sydonia

Si prajitura arata super!

Ramona spunea...

voi incerca aceasta reteta ,sper sa-mi iasa blatul asa mare si pufos .

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails