vineri, ianuarie 15, 2010

Icre false


Imagine
Ingrediente:
300 ml apa
3 lg gris
500 gr conopida fiarta
ulei
sare zeama de lamaie
o ceapa mare

Mod de preparare:
Amestecam grisul cu apa si le fierbem pana se ingroasa,lasam la racit.
Fierbem conopida,o strecuram si apoi o pasam
Imagine
adaugam si grisul,
Imagine
apoi mixam pana se omogenizeaza cele doua compoziti si incepem sa turnam ulei pana ce ajunge la consistenta dorita
Imagine
adaugam ceapa tocata,sare,zeama de lamaie dupa gust...si gata
Imagine

Print

6 comentarii:

Carmen spunea...

Foarte interesanta!Se apropie postul si e o idee grozava!Am notat-o!Multumesc de reteta!xxx

Daniela Addario spunea...

Eu am piine calda, pot veni la tine, sa ung o feliuta cu conopida ?!!! Tre'sa fie tare gustoasa...

alialexa2006 spunea...

buna .....interesanta reteta...felicitari

Momo spunea...

mmm,ce ingenioasa chestie!te astept cu leapsa la mine !

Momo spunea...

mmm,ce ingenioasa chestie!te astept cu leapsa la mine !

Cristina spunea...

Arata foarte bine, n-am facut niciodata conopida astfel.
Tocmai vroiam sa te invit la o leapsa, vad ca Alison a facut-o inaintea mea.

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails