vineri, aprilie 16, 2010

Clatite cu branza la cuptor!

 Ingrediente clatite:
lapte
oua
faina
sare
ulei ptr uns

Ingrediente umplutura:
branza dulce
zahar
stafide
oua
smantana
coaja de lamaie

Mod de preparare:
Se fac clatitele,apoi se prepara umplutura:
separam oualele,galbenusurile le mixam impreuna cu branza ,coaja de lamaie si stafidele.
umplem clatitele cu umplutura le dam forma de sarmale
si le punem intr-o tava unsa cu ulei.
batem spuma albusurile cu 2-3 lg de zahar,adaugam smantana si rasturnam compozitia peste clatite
dam la cuptor pana se rumeneste frumos
pudram cu zahar vanilat
si servim..calde sau reci sunt super bune..
sectiune:
Print

9 comentarii:

nicoleta spunea...

Mamma mia ..ce bunatate!

Michelle spunea...

dreptate..sunt super gustoase!mersi!

anca_fish spunea...

N-am mancat, dar dupa cum arata cred ca sunt foarte bune!

vincent spunea...

Salut,

Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult - aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe "Adauga blog-ul tau".

Toate cele bune,

Vincent
Petitchef

judy spunea...

Ce minunatii!!!
Daca-mi dai voie "fur"reteta!!!
Sa ai o Duminica frumoasa!!!

Michelle spunea...

Judy...poti ''fura'' reteta!
mersi la fel!

Anonim spunea...

Oare daca am batut albusurile cu tot cu smantana o sa fie ok?!...:((( acum sunt in cuptor!
Noroc cu site-ul tau ca mai gatesc si eu, ca altfel...Ma rog, incerc sa gatesc... :))

Michelle spunea...

nu cred ca e vreo problema...sper sa iti placa ...sa aveti pofta

me and you spunea...

mmmmmmm...arataaaa suuuper bineeeee!!!mersi de retetaaaaa ......pupici...ssi la cat mai multe retete din acestea delicioaseee

Trimiteţi un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails