miercuri, februarie 09, 2011

Cozonac trandafir cu crema de vanilie si stafide

reteta de la Micul


Ingrediente:
- 150 g iaurt
- 375 g faina
- putina sare
- 50 g zahar
- 1 ou
- 50 g unt topit
- 1 lingurita drojdie uscata

Umplutura
- un plic praf budinca de vanilie
- 2 linguri zahar
- 300 ml lapte
- 60 g unt moale la temperatura camerei
- stafide

Mod de preparare:
Ingredientele pentru aluat le-am pus in bolul de la mixer si le-am mixat pana ce o rezultat un aluat elastic...am lasat la crescut.
am preparat budinca cu zaharul si laptele si cand s-o racit am adaugat untul.
stafidele le-am imbatat putin cu apa si rom.
Cand e gata crescut aluatul,se intinde foaie care se unge cu budinca de vanilie, se presara stafidele, se ruleaza, si se taie felii.
se da la cuptor pana ce devin aurii...eu le-am presarat cativa fulgi de ciocolata
.



si cum au fost suuuper buni am framantat inca o tura si am umplut cu budinca de ciocolata...mmm deliciosi,pufosi..si cu gust ''de mai vreau''


Print

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails