miercuri, mai 18, 2011

Prajitura caramel

Sursa:Bucataria Alynusei


Blat:
7 oua,
7 linguri faina,
7 lg sirop zahar fierbinte

Crema:
250 gr mascarpone
200 ml frisca
50 gr unt
2 lg zahar
8 lg sirop zahar

Mod de preparare:

Blat:

10 lg zahar le caramelizam si apoi turnam 10 lg apa
batem albusurile batz si adaugam sirop de zahar ars
apoi adaugam faina si dam la cuptorul preincalzit pana trece proba scobitori.
Crema:
batem mascaropnele,untul si zaharul spuma,adaugam frisca si siropul de zahar.
Asamblarea:
Blatul il taiem in doua
Asaugam jumate de crema intre blaturi si cu restul de crema ornam prajitura,razuim ciocolata si ..devoram..e delicioasa.

si pentru ca mi-au mai ramas cateva bucatele de prajitura care nu le-am mai mancat,le-am mixat,am adaugat 3 lg lapte praf,am format bilute si unele le-am dat prin cocos si altele prin ciocolata topita...au fost super bune
Print

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails