vineri, ianuarie 01, 2010

Prajitura sah


Ingrediente:
Blat alb:
4 oua
4 lg zahar
5 lg faina
1 lg apa
2 lg ulei
praf de copt
Blat negru
4 oua
4lg zahar
3 lg faina
2 lg cacao
2 lg ulei
praf de copt
Crema
1 l lapte
12 lg faina
12 lg zahar
2 galbenusuri
zeama la o lamaie
150 gr unt
coaja de lamaie
Sirop
o cana apa
5 lg zahar
o esenta de migdale
Mod de preparare:
Se pepara crema.se adauga faina si zaharul in lapte se bate bine sa nu se fac cocolase si se pune la foc,se amesteca pana la ingrosare,se adaga galbenusurile,se stinge focul si se adauga untul,se lasa la racit si cand este rece se adauga zeama de lamaie si coaja de lamaie..
Separam oualele,galbenusurile + zaharul+ uleiul se amesteca,albusurile se bat spuma ,se omogenizeaza cele 2 compoziti se adauga faina s praful de copt si toarna intr-o tava tapetata si se baga la cuptorul preincalzit cca 30 min.La fel procedam si cu blatul negru doar ca adaugam si cacao.


Dupa coacerea blaturilor le lasam la racit apoi le suprapunem si taiem fasi .
facem siropul .amestecam ingrediente ptr sirop,amestecam pana se topeste zaharul(totul la rece)
Asamblarea
mie mi-au iesit 20 de fasi,10 albe ,10 negre
ofasie alba,crema sa se lipeasca ,fasie neagra,crema,fasie alba,crema fasie neagra,crema fasie alba,crema fasie neagra

si asa se face un blat,il insiropam, se adauga crema

si preparam al doilea blat la fel ca celalalt doar ca incepem cu fasie neagra


,insiropam,adaugam crema si mai facem un blat ca primul adik cu fasie alba,insiropam.
gata prajitura,glazuram dupa placere.mie mi-o mai ramas crema si am dat-o si peste ultimul blat si am topit un pic de ciocolata neagra si am machiat-o putin...


Print

5 comentarii:

ana spunea...

Superbe prajiturile!

diviana spunea...

In 2010, sa aveti parte de multa caldura in suflet si in casa, bucurie in inima, multa sanatate. LA MULTI SI FERICITI ANI!

vero spunea...

am notato ca prea bine arata,trebuie sa o fac si eu
felicitari

Paradis spunea...

Cu tot parfumul florilor, cu toate luminile din lume, cu toate zambetele copiiilor iti doresc ca visele sa ti se indeplineasca. Sa ai parte de cel mai frumos 2010! La Multi Ani!

GlitterCandy spunea...

Imi place reteta de crema!

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails