joi, februarie 11, 2010

Supa cu galuste inimioara

 se face o supa ca cea de aici doar galustele sunt un pic mai altfel
Ingrediente pentru galusti:
3 oua
50 gr gris
50 ml ulei(unt)
50 gr cascaval
sare

Mod de preparare:
Se bat oualele,se adauga cascavalul ras,uleiul sau untul ,grisul si sarea dupa gust.
 
Aceasta compozitie o turnam intr-o tava si dam la cuptor

lasam la cuptor cca 30 min la foc potrivit
apoi taiem inimioare din blat cu ajutorul formelor
 
le adaugam in supa

si fierbem pana ce se duc la fund:))
final:
sursa:reteteinimiagini.com
Print

9 comentarii:

giovanna spunea...

perfect pt valentine's day
super

Daniela Addario spunea...

Amore, amore... se vede ca iubirea e in casa ta... frumoase tare inimioarele astea...

alialexa2006 spunea...

o idee super pentru San Valentino....pupici

Anonim spunea...

nu pot sa cred ca ai stat sa decupezi inimioare pt supa... Tare!Eu am muncit la inimioarele aromate, dar la supa...nu vreau decit sa o termin mai repede...

Anca (tort.personalizat) spunea...

Mie mi s-a facut pofta de supa... Arata foarte bine cu inimioare.

Sarea in bucate spunea...

AI UN PREMIU LA MINE PE BLOG!

Cristina spunea...

Foarte bine arata inimioarele!
Dragostea pluteste in aer si ...in supa.

da'mely spunea...

super arata! cat de mare e tava? as incerc asi eu reteta inimioarelor!

Alina---Explora Cuisine spunea...

Splendide inimioarele, nu le-am incercat pana acum, dar sigur urmeaza! O saptamana frumoasa!

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails