joi, decembrie 02, 2010

Fursecuri"ovis molis"


Ingrediente:
1 galbenus
300 gr faina
100 gr zahar
180 gr unt
praf de copt
dulceata de caise

Mod de preparare:
Se bate untul cu zaharul si galbenusul,se adauga faina si praful de copt.
Se da coca la frigider 30 minute,apoi se face bilute si se aseaza in tava tapeta cu hartie de copt,
apoi se face o gaura in mijlocul lor
 apoi se umple cu gem
 si se da la cupor circa 20 min
poza din cuptor
si gata pudrate cu zahar vanilat


super fragede si delicioase
trei porti pentru Craciun

reteta preluata de pe http://www.reteteinimagini.com/forum
Print

5 comentarii:

yaya6 spunea...

ce fain arata fursecurile,maine am sa le incerc cu margarina si fara acel galbenus,sper sa nu conteze mult,sa fie de post,felicitari

bucatariadenysei spunea...

yaya multumesc de aprecieri
cu siguranta ca iti vor iesi si fara galbenus
atept sa imi spui cum ti-au iesit!

Gabriela spunea...

MINUNATE FURSECURILE!FOARTE FAINE TI-AU IESIT,DEJA TI-AM FURAT RETETA,AM SA LE FAC DE CRACIUN,MERCIIIII!!!PUPIK SI SA AI UN WEEKEND PLACUT!

Unknown spunea...

Delicioase!

bucatariadenysei spunea...

multumesc de aprecieri..intr-adevar sunt superbe...le-am facut si eu ptr Craciun..trei porti..gem de caise,capsuni si zmeura...

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails