luni, martie 22, 2010

Lapte cu gris caramelizat

 Ingrediente:
1,6 l lapte
16 lg gris
8 lg zahar
3 lg dulceata gutui

Ptr caramel

10 lg zazar

Mod de preparare:

Lapte se amesteca cu zaharul si grisul si se pune la foc.
Cand incepe sa se ingroase adaugam si dulceata dam focul la mic ,si punem intr-o alta oala zaharul la caramelizat.
Cand zaharul e caramelizat,ungem o tava cu el,
 
si adaugam  grisul...
 dam la cuptor cca 10 min
 Lasam la racit..Cand e rece bine rasturnam grisul din tava si ..papam...
Print

7 comentarii:

MihaeRa spunea...

Ce reteta interesanta;;)!!!
Yamm...

Anca (tort.personalizat) spunea...

La asta nu m-am gandit...Pare bun :D

Smaranda spunea...

F interesant, intr-adevar. Faceam si eu asa ceva copilului mai demult dar toata treaba se petrecea in ibric, la cuptor n-am copt niciodata.
Am sa incerc si asa, poate readuc grisul cu lapte in topul preferintelor ;)

Lia spunea...

Gris,combinat cu caramel,e fix
pe gustul meu :)

Anonim spunea...

Am preluat si urmeaza executarea. Multumesc.

Unknown spunea...

Interesanta ideia!
Imi iau notite!
Pe curand!

furnicuta boscodina spunea...

tare interesanta ideea .

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails