vineri, martie 19, 2010

Prajitura cu portocale si crema de lamaie

Ingrediente:
Blat:
 4 oua
1 portocala
1 praf de copt
8 lg zahar
8 lg faina
150 gr unt

Crema:
600 ml lapte
7 lg faina
7 lg zahar
100 gr unt
zeama la o lamaie
o fiola esenta lamaie

Glazura:
100 gr ciocolata
500 ml suc de portocale
40 gr amidon

Sirop:
200 ml suc de portocale

Mod de preparare:
Blatul:Separam oualele,portocala o facem piure,untul il frecam cu zaharul,adaugam galbenusurile,pireul de portocala,batem batz albusurile,omogenizam cele doua compoziti si adaugam faina si praful de copt.Turnam compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit cca 35 min..facem testul cu scobitoarea.
Crema:amestecam laptele cu faina si zaharul,le punem la foc pana ce se ingroasa,oprim focul adaugam untul ,omogenizam si lasam la racit.Cand este rece adaugam zeama de lamaie si esenta.
Asamblarea:
Blatul il insiropam cu sucul de portocale,adaugam crema
razuim 50 gr de ciocolata
apoi preparam glazura:Se amesteca fanta cu amidonul si se pun la foc pana se ingroasa..asa calda o punem peste prajitura
razuim ciocolata ce o ramas
lasam la rece cca 2 ore
sectiune:
Print

12 comentarii:

Narnia spunea...

Hmmm, prajitura asta trebuie sa fie minunata. Combinatia lamaie/portocala-ciocolata e una dintre preferatele mele. Super faina prajitura! :)
Un week-end placut iti doresc

bucatariadenysei spunea...

mersi Narnia...
si mie imi place aceasta combinatie..ciocolata portocala...mm

MihaeRa spunea...

Tre` sa fie super fresh si yamm combinatia;;)...
O zi frumoasa!!!

bucatariadenysei spunea...

mersi Miha..asa e super fresh !

Luminitanaty spunea...

super prajiturica...am sa o incerc si eu

bucatariadenysei spunea...

Naty incearca...astept impresi..mie imi place mult!
o zi buna!

Craita spunea...

cred ca e grozava

bucatariadenysei spunea...

este super buna!

Unknown spunea...

Arata fuarte bine!
Si fuarte cremoasa!
Iti doresc un sfarsit de saptamana placut!

bucatariadenysei spunea...

mersi Daniela
un fin de semana feliz y para ti!

Lia spunea...

Michelle,

Asta e o prajitura acrisoara si racoroasa exact pe gustul meu.
Eu sunt fac vanile si fructe asa ca am notat-o.

bucatariadenysei spunea...

lIA..MULTUMESC DE VIZITA...

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails