marți, februarie 01, 2011

Prajitura cu doua creme


Blat:
6 oua
6 lg zahar
6 lg apa
8 lg faina
un pic de sare

am batut albusurile spuma am adaugat apa ,apoi zaharul,si galbenusurile
apoi faina si la cuptor cu el...pana trece testul scobitori.
Poze nu am ca nu am avut timp :D

Crema 1:
400 ml frisca lichida
200 gr ciocolata cu lapte

200 ml frisca se pune la foc se adauga si ciocolata si cand ciocolata e topita se ia de pe foc,se raceste si se bate pana devine o crema pufoasa,apoi se adauga 200 ml frisca batuta.

Crema 2
400 ml frisca lichida
300 ml iaurt cu fructe de padure

se bate frisca apoi se incorporeaza iaurtul..

Sirop:
300 ml suc de fructe de padure(fara acid)

Asamblarea:
se taie blatul in doua
se aseaza blat,se insiropeaza,crema de ciocolata,apoi crema de fructe de padure,blat insiropat,si se orneaza dupa imaginatie...eu am pastrat un pic de crema de fructe am uns si ultimul blat cu ea,apoi am razuit ciocolata

a fost suuuuper buna...

Print

3 comentarii:

Anonim spunea...

Prajiturile insiropate si cremoase sunt si pe gustul nostru.

Un dulce aromat spunea...

Foarte bine arata!Te pup

Adina spunea...

imi place prajitura!

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails